Legal Department
Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování online vzdělávacích služeb M.Y.Boardroom™ (Mgr. Veronika Chmelová)
⸻
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi poskytovatelem služeb a účastníky vzdělávacích programů.
1.2. Poskytovatelem je: Mgr. Veronika Chmelová, IČ: 74980319, se sídlem Příčná 4, Praha 1-Nové Město, 110 00, zapsaná v živnostenském rejstříku Magistrátu města Praha 1 (dále jen „Poskytovatel“).
1.3. Účastníkem se rozumí právnická osoba, která si objedná program M.Y.Boardroom™ nebo jiný online kurz Poskytovatele (dále jen „Účastník“).
⸻
2. Předmět služeb
2.1. Poskytovatel poskytuje firemní online vzdělávací služby v oblasti Business English a exekutivního tréninku – zejména korespondence, prezentace, obchodní jednání, konverzace a simulace boardroom meetingů.
2.2. Účastník bere na vědomí, že se nejedná o klasickou jazykovou školu ani dlouhodobý kurz, ale o cílený profesní trénink.
⸻
3. Objednávka a uzavření smlouvy
3.1. Účastník si objednává službu prostřednictvím webového formuláře, e-mailu nebo individuální dohody, vždy však písemně.
3.2. Smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky a úhradou ceny.
3.3. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku, pokud kapacita programu neumožňuje její realizaci.
⸻
4. Cena a platební podmínky
4.1. Cena služeb je uvedena na webových stránkách Poskytovatele nebo ve smluvní nabídce.
4.2. Platba probíhá převodem na účet Poskytovatele na základě vystavené faktury.
4.3. Účastník je povinen uhradit cenu služby předem, není-li sjednáno jinak.
⸻
5. Poskytování služeb
5.1. Po zaplacení obdrží Účastník přístup k online programu nebo je mu umožněna účast na dohodnutém školení.
5.2. Technickým předpokladem účasti je přístup k internetu a odpovídající zařízení (počítač, kamera, mikrofon).
5.3. Poskytovatel neodpovídá za technické výpadky na straně Účastníka.
⸻
6. Práva a povinnosti Účastníka
6.1. Účastník je oprávněn využívat obsah programu výhradně pro vlastní vzdělávací potřebu.
6.2. Účastník se zavazuje nešířit, nekopírovat ani jinak nezpřístupnit materiály třetím osobám.
6.3. Účastník odpovídá za to, že bude během školení vystupovat profesionálně a nebude narušovat průběh výuky.
⸻
7. Práva a povinnosti Poskytovatele
7.1. Poskytovatel je oprávněn upravovat a aktualizovat obsah programů.
7.2. Poskytovatel neodpovídá za výsledky dosažené Účastníkem – odpovědnost za úroveň jazykových a profesních dovedností nese Účastník.
7.3. Poskytovatel je oprávněn vyloučit Účastníka, který hrubě poruší VOP, bez nároku na vrácení ceny.
⸻
8. Odstoupení od smlouvy a storno podmínky
8.1. Účastník má právo odstoupit od smlouvy uzavřené do 14 dnů, pokud dosud nedošlo k zahájení poskytování obsahu.
8.2. V případě firemních klientů se uplatní individuální storno podmínky dle smluvní dohody.
8.3. Poskytovatel může zrušit program z vážných provozních důvodů; v takovém případě vrátí Účastníkovi plnou cenu.
⸻
9. Autorská práva
9.1. Veškeré materiály, videa, texty a know-how Poskytovatele jsou autorským dílem a jsou chráněny právními předpisy.
9.2. Jakékoli jejich šíření, kopírování nebo poskytování třetím osobám je zakázáno bez výslovného souhlasu Poskytovatele.
⸻
10. Ochrana osobních údajů
10.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje Účastníků v souladu s GDPR.
10.2. Podrobnosti jsou uvedeny v samostatných Zásadách ochrany osobních údajů zveřejněných na webu.
⸻
11. Závěrečná ustanovení
11.1. Tyto VOP se řídí právním řádem České republiky.
11.2. Veškeré spory budou řešeny věcně a místně příslušným soudem v ČR.
11.3. Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 1.8. 2025.
ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
pro poskytování služeb M.Y.Boardroom™ (Mgr. Veronika Chmelová)
⸻
1. Správce osobních údajů
Správcem osobních údajů je:
Mgr. Veronika Chmelová, IČ: 74980319, se sídlem Příčná 4, Praha 1 – Nové Město, 110 00, zapsaná v živnostenském rejstříku Magistrátu města Praha 1 (dále jen „Správce“).
Kontaktní e-mail: office@myboardroom.cz.
⸻
2. Jaké údaje se zpracovávají
Správce zpracovává pouze nezbytné osobní údaje účastníků a klientů, a to:
• identifikační údaje (jméno, příjmení, titul, název společnosti, pozice),
• fakturační údaje (IČ, DIČ, adresa),
• kontaktní údaje (e-mail, telefon),
• případně údaje nezbytné pro přístup do online kurzů (uživatelské jméno, heslo),
• záznamy z online školení nebo referenční údaje pouze se souhlasem subjektu údajů.
⸻
3. Účel zpracování
Osobní údaje jsou zpracovávány pouze pro následující účely:
• uzavření a plnění smlouvy o poskytování služeb,
• vedení účetnictví a plnění daňových povinností,
• zajištění přístupu k online programům a školením,
• ochrana práv Správce a jeho know-how,
• informování stávajících klientů o obdobných službách a programech (oprávněný zájem).
⸻
4. Právní základ zpracování
• plnění smlouvy podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
• splnění právní povinnosti podle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR,
• oprávněný zájem Správce podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR (ochrana know-how, evidence klientů, základní marketing),
• výslovný souhlas subjektu údajů podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR, je-li vyžadován.
⸻
5. Doba uchování
• Fakturační a účetní údaje: po dobu stanovenou zákonem (10 let).
• Kontaktní údaje: po dobu trvání smluvního vztahu a nejdéle 3 roky poté.
• Marketingová komunikace: do okamžiku odhlášení odběru nebo odvolání souhlasu.
⸻
6. Příjemci údajů
Osobní údaje mohou být zpřístupněny pouze nezbytným kategoriím příjemců:
• poskytovatelé IT a hostingových služeb,
• účetní a daňoví poradci,
• orgány veřejné moci, pokud to vyžaduje právní předpis.
⸻
7. Práva subjektu údajů
Subjekt údajů má právo:
• na přístup ke svým osobním údajům,
• požadovat opravu nepřesných údajů,
• požadovat výmaz („právo být zapomenut“), pokud to není v rozporu se zákonnou povinností,
• požadovat omezení zpracování,
• uplatnit námitku proti zpracování,
• požadovat přenositelnost údajů,
• podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
⸻
8. Zabezpečení údajů
Správce přijímá technická a organizační opatření k ochraně osobních údajů proti zneužití, ztrátě či neoprávněnému přístupu.
⸻
9. Závěrečná ustanovení
Tyto zásady jsou účinné od 1.8. 2025 a dostupné na webových stránkách Správce.